Who's your friend

Dit is een test forum.
Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 21-12-2020 22:49

Matthew
Hij sloeg nog net op tijd, lachend, het kussen weg. "Kinda" grinnikte hij. "Ik wou een goede indruk achterlaten!" zei hij speels. "Och, nu ben ik ineens goed genoeg voor meneer of wat?" zei hij lachend. "Get ur sh*t together" opperde hij plagend. "Trouwens.. in ieder van ons schuilt er wel een nerdje" zei hij opperend.

Geoff
Toen hij de naam hoorde vallen trok hij zijn wenkbrauwen op. Hij keek richting Yas. "Really?" zei hij nogal denigrerend naar Gino naartoe. "Nog altijd?" hij kon zijn ongeloof niet wegsteken. Hij had verwacht dat dit al lang gedaan was. Hij heeft hen nooit meer samen gezien en heeft er ook niemand over horen spreken. Hij sloeg zijn pint achterover. Nadien glimlachte hij geforceerd naar de kleine jongen. Hij wilde nagmelijk niet dat het voor hem zou opvallen dat hij wat ontnoegd was.

horseg
Berichten: 1296
Lid geworden op: 08-04-2013 21:13

Re: Who's your friend

Bericht door horseg » 21-12-2020 23:00

Timo
Zogenaamd verontwaardigd snoof hij. “Ik? Een nerdje. Absoluut niet. Hoe durf je dat te opperen?!” Op dat moment hoorde hij voetstappen in de hal. Hij keek op om de persoon waarover ze het zonet hadden de woonkamer binnen te zien komen. Het nerdje was een paar jaar jonger dan hen en echt een typisch gevalletje van socially awkard. Zo flauw als hij was, floot hij naar hem, puur en alleen om een reactie uit te lokken.

Yasmin
“Gien en ik hebben het bijgelegd. We houden van elkaar.” besloot ze maar eerlijk toe te geven. Ze glimlacht naar Devano, die inmiddels op de grond gekropen was om daar verder te spelen met zijn legervoertuigen. “Had ik je dat nog niet verteld?” vroeg ze onschuld, dondersgoed wetend dat ze het expres voor zich uit geschoven had.

Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 21-12-2020 23:06

horseg schreef:
21-12-2020 23:00
Timo
Zogenaamd verontwaardigd snoof hij. “Ik? Een nerdje. Absoluut niet. Hoe durf je dat te opperen?!” Op dat moment hoorde hij voetstappen in de hal. Hij keek op om de persoon waarover ze het zonet hadden de woonkamer binnen te zien komen. Het nerdje was een paar jaar jonger dan hen en echt een typisch gevalletje van socially awkard. Zo flauw als hij was, floot hij naar hem, puur en alleen om een reactie uit te lokken.

Yasmin
“Gien en ik hebben het bijgelegd. We houden van elkaar.” besloot ze maar eerlijk toe te geven. Ze glimlacht naar Devano, die inmiddels op de grond gekropen was om daar verder te spelen met zijn legervoertuigen. “Had ik je dat nog niet verteld?” vroeg ze onschuld, dondersgoed wetend dat ze het expres voor zich uit geschoven had.
Matthew
Hij knikte zodra de jongen binnen kwam en gaf Timo een speelse stomp tegen zijn boven arm toen hij wat dichter gaan staan was. "Hou je bek" fluisterde hij speels. Het was nogal awkward x'D. "Let maar niet op mijn vriend hier" zei hij terwijl hij speels een arm rond Timo's schouder legde. Hij fluit op alles wat beweegt en menselijk is" zei hij plagend.

Geoff
"Neen, en dat is absoluut niet ok?" zei hij verrachtelijk. "De gedachte alleen al.." hij legde zijn armen kruisend over elkaar. Hij verhief zijn stem niet.. hij wist dat Devano het anders snel zou merken dat er iets speelde. Gelukkig was de kleine jongen afgeleid. "Die kerel is niets voor jou.. laat staan dat jij iets voor hem bent.. en geloof me.. ik ben geen heilige.. maar die kerel is geen haar beter" sprak hij zachtjes en nors.

horseg
Berichten: 1296
Lid geworden op: 08-04-2013 21:13

Re: Who's your friend

Bericht door horseg » 21-12-2020 23:17

Timo
“Onzin. Je moet juist wel op mij letten!” Hij leunde tegen Matthew aan toen deze een arm rond hem heen legde. “Mijn vriend vertelde net dat hij jou wel ziet zitten. Vandaar mijn actie. Ik fluit eigenlijk in zijn naam.” vervolgde hij. Zijn slachtoffer was tot stilstand gekomen bij de deur naar de keuken en keek naar hen alsof zijn laatste uur geslagen was. Zoveel shock. “Dus, zin om ons in bed te joinen? Een triootje?”

Yasmin
Spottend rolde ze met haar ogen. “En Geoff, wie zou er dan wel wat voor mij zijn?” Soms vroeg ze zich af wat nou eigenlijk het probleem was van deze man. “Wat maakt het jou überhaupt uit met wie ik het bed deel? Bang dat Devano een broertje of zusje krijgt welke tegelijkertijd zijn neefje of nichtje is?”

Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 21-12-2020 23:25

Matthew
Hij keek zijn vriebd wat geschokt aan. Ongemakkelijk krabde hij even over zijn kruin. "Tiemm.." zei hij lachend. "pls smile ad wave boy!" zei hij zuchtend. "and then run for ur life!" lachte hij. Hij besefte maar al te goed dat de jongen wist dat ze maar wat met hel aan het lachen waren. Hij had latthew namelijk al laten merken dat hij hetero was.

Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 21-12-2020 23:37

Matthew
Zo had hij het nog niet bekeken maar zodra ze het uit sprak walgde hij nog meer. "dat is pure horror aka pure incest" spra hij droog. Zijn blik hield hij van Devano niet meer af. Hij wou haar niet meer aankijken. Schaamtelijk was het gewoon. "waarom, waarom moet je uit de hele mensheid nu uitgerekend mijn verwanten nemen" zuchte hij. "zoek toch gewoon een keurige jongeman met een legale en welverdienende job." zei hij wat geagiteerd. "zo iemand verdient Devano om zijn stiefvader te zijn" hij haalde zijn schouders op. "ik snap echt niet dat jij niets beters kan krijgen" zijn blik brandde nu even op haar. Hij plaatste zijn lege glas op de salontafel. "Soit, je bent oud en wijs genoeg.. Maar het zal nog keren.. Liefde maakt blind.. Als liefde überhaupt bestaat.." hij wreef even de plooien uit zijn jeans. "verder.. Trek er je plan mee wat je met je liefdesleven doet. Maar zorg op zijn minst dat het geen negatieve gevolgen heeft voor onze zoon. En in mijn ogen.." hij zweeg even. Hij bedacht zich net dat hij haar precies de preek van een vader aan het geven was." ach, je weet hoe ik erover denk" voegde hij er serieus geërgerd aan toe. Het feit dat zijn zoon aanwezig was in de ruimte was de reden dat hij niet zoals een razende te keer ging of de kamer woest uit stormde. Maar zijn bloed kookte wel van binnen. Hij had gewoon verwacht dat Yasmin wel wat slimmer zou zijn. Waarom nu uitgerekend zijn halfbroer?

horseg
Berichten: 1296
Lid geworden op: 08-04-2013 21:13

Re: Who's your friend

Bericht door horseg » 21-12-2020 23:50

2x Matthew ;)


Timo
Zoals te verwachten ging hun slachtoffer er na Matthew zijn bemoedigende woorden snel vandoor. “Je hebt hem weggejaagd, Matt. Dit vergeef ik je nooit. Daar gaat mijn kans voor een spannende avond.” Natuurlijk was hij maar wat aan het dollen. In een trio met twee mannen had hij geen behoefte. Als hij al een trio wilde, wilde hij er een vrouw bij. “Het was de perfecte manier om jou je examenstress even te laten vergeten.”

Yasmin
Vanaf de grond keek Devano naar zijn ouders op. Yasmin zag dit en ze begreep de verwarring van het jochie volledig. Geoff mocht dan misschien zijn best doen zijn stem niet te verheffen, helemaal succesvol was hij hier niet in. “Gino werkt in het leger. De laatste keer dat ik het checkte, was dat nog perfect legaal.” Ze zuchtte en kwam overeind van de bank. Het leek haar geen goed plan om in het bijzijn van Devano dit gesprek voort te zetten. “Geoff, kom je even mee naar buiten? Vaan, blijf jij maar hier met je motor spelen. Papa en mama zijn zo terug.” sprak ze uit, waarna ze richting de tuin liep.

PollyLieftPalmyra
Site Admin
Berichten: 299
Lid geworden op: 08-04-2013 21:07

Re: Who's your friend

Bericht door PollyLieftPalmyra » 22-12-2020 04:05

Uka schreef:
21-12-2020 22:45
Sue
"Ocharme" grinnikte ze. "Inderdaad, zo onschuldig zie je er niet uit" zei ze waarna ze speels haar tong uit stak. "Dat is toch een goede oefening?" lachte ze.
Jeffrey
Hij keek er wat bedenkelijk aan "de eerste keer heb ik toch liever dat je erbij bent" hij zette zen bord weg wanneer hij klaar was "stel dat die jongen me helemaal niet moet..." voegde hij nog toe

Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 27-12-2020 16:31

Matthew
Hij schudde lachend zijn hoofd. "Je bent me er eentje hoor.. een arme hetero-jongen aanzetten tot een spannende avond met twee kerels. Dat kan hij niet aan.." hij krabde even lachend over zijn kruin. "Ik denk zelfs niet dat ik zoiets aan kan" antwoorde hij speels. "Er is al genoeg drama met 1 kerel" zei hij wijzend naar Timo zelf.

Geoff
Hij zuchtte en hees zichzelf met een kort kreuntje van tegenzin uit de zetel. Hij keek nog even richting de jongen die braaf deed wat zijn mama hem opdroeg. Hij volgde Yasmin mee naar de tuin om hun gesprek voort te zetten. Ideaal.. dan kon hij zichzelf een sigaret opsteken. Zodra hij buiten kwam deed hij dit ook, om hem gewoon wat tot gemoedsrust te brengen. Hij keek naar haar en haalde zijn schouders op. "Ik waarschuw je alleen maar.. hij gaat zowiezo je hart breken.. op welke manier dan ook.." zei hij onderwijzend. "En dan ziet Devano zijn moeder alweer verdrietig zijn.. denk je dat ik wil dat die arme jongen dat meemaakt?" zei hij zuchtend.

Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 27-12-2020 16:32

Sue
Ze lachte even. "Oh, hoe schattig." grinnikte ze. "Zo beoordelend zijn kindjes niet hoor" ze keek hem lief aan. "Je moet zo bang niet zijn" grapte ze.

Plaats reactie