Who's your friend

Dit is een test forum.
Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 21-12-2020 21:22

Sue
Ze tikte met haar vingertoppen op de tafel en likte haar lippen af. "Graag!" zei ze enthousiast. "Wel, die nieuwe liefde van me" lachte ze. "Zijn naam is Devano" sprak ze speels.

PollyLieftPalmyra
Site Admin
Berichten: 299
Lid geworden op: 08-04-2013 21:07

Re: Who's your friend

Bericht door PollyLieftPalmyra » 21-12-2020 21:25

Uka schreef:
21-12-2020 21:22
Sue
Ze tikte met haar vingertoppen op de tafel en likte haar lippen af. "Graag!" zei ze enthousiast. "Wel, die nieuwe liefde van me" lachte ze. "Zijn naam is Devano" sprak ze speels.
Jeffrey
Hij kon helemaal niet meer volgen. Ondertussen zette hij alles op tafel.
"Dus, je wil me dumpen voor een man met een kind?"
Hij begrijp er helemaal niets van en schepte de borden beide even vol
"Jij moet voor twee eten" hij keek even naar zijn bord
"En ik probeer ook zwanger te lijken" zei hij lachend

Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 21-12-2020 21:31

Sue
Ze moest even met zijn hoofd lagen bij deze opmerking. "Omg Jeffrey" lachte ze. "Devano is het kind" ze legde haar hand even tegen haar voorhoofd. "Manman" ze nam terwijl haar vork en lepel in haar handen. "Oooooooo dat ziet er goed uit" zei ze uitkijkend naar de lekkere spaggetti. Het was 1 van de dingen die ze echt overheerlijk vond. Daarna keek ze grijnzend naar zijn niet aanwezige buikje. "Dan ga je toch nog veel mogen eten hoor" zei ze grinnikend.

PollyLieftPalmyra
Site Admin
Berichten: 299
Lid geworden op: 08-04-2013 21:07

Re: Who's your friend

Bericht door PollyLieftPalmyra » 21-12-2020 21:33

Uka schreef:
21-12-2020 21:31
Sue
Ze moest even met zijn hoofd lagen bij deze opmerking. "Omg Jeffrey" lachte ze. "Devano is het kind" ze legde haar hand even tegen haar voorhoofd. "Manman" ze nam terwijl haar vork en lepel in haar handen. "Oooooooo dat ziet er goed uit" zei ze uitkijkend naar de lekkere spaggetti. Het was 1 van de dingen die ze echt overheerlijk vond. Daarna keek ze grijnzend naar zijn niet aanwezige buikje. "Dan ga je toch nog veel mogen eten hoor" zei ze grinnikend.
Jeffrey
Hij nam snel haar bord weg "in dat geval is aaaalles voor mij" zei hij plagend, waarna hij haar bord terug zette.
"Ow, en wanneer wil ne dan naar die Devano gaan?"

horseg
Berichten: 1296
Lid geworden op: 08-04-2013 21:13

Re: Who's your friend

Bericht door horseg » 21-12-2020 21:47

Timo
Hoofdschuddend trok hij zich terug. “Nou, dan wens ik je veel plezier vanavond. Ik ben doodop.” Ergens ging hij er wel vanuit dat Matthew op hem als gezelschap had gedoeld, maar hij besloot dat hij de ander wel even mocht pesten. Het was geoorloofd. Hij plofte languit op de bank en legde zijn voeten op de salontafel.

Devano
“Papa, ik heb nog meer! Bijpassend!” Nu zijn vader interesse toonde in zijn speelgoed begon het bij de kleine man te kriebelen om nog meer te laten zien. De motor was onderdeel van een heuse set. Een legerset om precies te zijn. Vanzelfsprekend was de motor zijn favoriet, maar showen met de andere onderdelen wilde hij ook. Hij sprong van Geoff zijn schoot en racete naar de kist met het speelgoed om de rest van de set boven te halen. Een jeep, een tank en een helikopter. Gino had hem verwend.

Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 21-12-2020 22:05

Sue
Ze sloeg geschrokken een kreetje. Nadien gaf ze hem speels een klein mepje tegen zijn bovenarm. "Give it back!" lachte ze. Ze keek hem nadien recht aan. "Ik kan eens vragen of hij een namiddagje mag komen?" zei ze glimlachend.

Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 21-12-2020 22:09

Matthew
"Hoe kan jij nou doodop zijn? Voor een kerel met een lichte vorm van ADHD?" zei hij plagend. "Strangeeee.." Hij wreef even bedenkelijk op zijn kin. "Zou mijn nieuwe knappe buurjongen met me mee willen gaan?" speels doelend op de nieuwe jongen die in de kamer naast hem is ingetrokken. Nuja, een beetje een typische computernerd.

Geoff
"Wooow.. " zei hij wanneer hij de tank zag. "Wat wordt jij een verwend nest zeg.." lachte hij speels richting zijn moeder. "Hoe cool" lachte hij liefkozend naar de kleine jongen. "Ga je dan ook later met zoiets rijden?" vroeg hij.

PollyLieftPalmyra
Site Admin
Berichten: 299
Lid geworden op: 08-04-2013 21:07

Re: Who's your friend

Bericht door PollyLieftPalmyra » 21-12-2020 22:11

Uka schreef:
21-12-2020 22:05
Sue
Ze sloeg geschrokken een kreetje. Nadien gaf ze hem speels een klein mepje tegen zijn bovenarm. "Give it back!" lachte ze. Ze keek hem nadien recht aan. "Ik kan eens vragen of hij een namiddagje mag komen?" zei ze glimlachend.
Jeffrey
Hij keek haar half geshockeerd aan "slagen en verwondingen toegediend door een zwangere vrouw oooh, ze gaan me nooit geloven dat ik onschuldig ben" zei hij fake triest.
Hij knikte instemmend "zolang je er mij niet alleen mee achter laat" ondertussen stak hij zen schouders/armen hulpeloos in de lucht

horseg
Berichten: 1296
Lid geworden op: 08-04-2013 21:13

Re: Who's your friend

Bericht door horseg » 21-12-2020 22:19

Timo
Met een opgetrokken wenkbrauw keek hij op naar Matthew. “Ben je daarom soms aan het gamen geslagen? Om op onze nieuwe huisgenoot indruk te maken? Shit. Ik moet mij zorgen gaan maken. Concurrentie.” Hij nam een kussen en smeet die naar het hoofd van zijn beste vriend. “Val jij soms op nerdjes?”

Devano
“Ja! Ik ga later in het leger! Net zoals Gino!” riep hij enthousiast. “Ik word net zo stoer als hij! En even sterk!” Hij liet zijn spierballetjes zien.

Yasmin
Inmiddels had ze terug plaatsgenomen op de bank. Ze keek naar haar kleine man. Een lichte grimas verscheen op haar gezicht toen hun jochie op deze manier over haar geliefde en Geoff zijn halfbroer sprak. Voornamelijk omdat ze niet zo goed wist hoe dit bij de ander ging vallen.

Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 21-12-2020 22:45

Sue
"Ocharme" grinnikte ze. "Inderdaad, zo onschuldig zie je er niet uit" zei ze waarna ze speels haar tong uit stak. "Dat is toch een goede oefening?" lachte ze.

Plaats reactie