Who's your friend

Dit is een test forum.
horseg
Berichten: 1296
Lid geworden op: 08-04-2013 21:13

Re: Who's your friend

Bericht door horseg » 19-12-2020 15:40

Uka schreef:
15-12-2020 23:05
Geoff
Hij grinnikte op haar vraag of hij een watertje moest hebben en trok speels een walgend gezicht. "Water is voor de vissen nietwaar?" zei hij grinnikend richting Devano. "Het gebruikelijke graag" zei hij lachend, doelend op een biertje. Hij slofte achter haar mee naar de woonkamer en plofte in een willekeurige bank. "Oh, het zou altijd eens kunnen dat je een vriend verstopt hebt in de kast" zei hij grinnikend. Hij keek naar Devano en klopte even een paar keer op zijn schoot zodat de jongen bij hem zou komen, dan kon ze ongestoord naar de keuken achter iets te drinken gaan.

Yasmin
Haar hereniging met Gino had ze tot nu toe nog niet besproken met de vader van haar zoon. Dit betekende echter niet dat de man er sowieso niets van af wist. Ze was zich ervan bewust dat Geoff veel connecties had en vaak meer wist dan je verwachtte. “Een biertje komt eraan.” zei ze, waarna ze haar zoon naast zijn vader op de bank plaatste. Ze sloeg een zucht van verlichting, aangezien het mannetje toch wel zwaar werd. Deze zucht leverde haar een blik van Devano op. Na hem een glimlach geschonken te hebben, haastte ze zich naar de keuken om wat drinken te halen. Niet veel later keerde ze terug met een biertje voor Geoff, een pakje appelsap voor Devano een glas bubbeltjeswater voor zichzelf. Het paste maar net in haar handen.

Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 20-12-2020 18:58

Omg, thanx Joyce je bent mijn reddende engel x'D Waar is de Evelien van toen naartoe? :p heb bijlange zoveel inspiratie niet meer ze x'D of schrijftalent hahaha

Matthew
Hij grinnikte. "Wel, het is via via dat ik vernomen heb dat dit een ideale manier is om je frustraties in kwijt te raken" zei hij terwijl hij peinzend over zijn kin wreef. "Maar, je hebt wel gelijk.. ik ben hier toch rotslecht in" lachte hij terwijl hij zijn console opruimde. "Tgoh, van al dat roepen heb ik wel dorst gekregen" hij keek even door het raam. "Was hier maar ergens een fijne kerel die met me eens wou gaan stappen" zei hij nep-dromerig.

Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 20-12-2020 19:00

Sue
Vertederd keek ze naar de fopspeen. "Omg Jeffrey!" zei ze opgetogen. "Dat is zoooo schattig" ze nam de speen aan en bestudeerde die eens. Enthousiast sloeg ze haar arm rond zijn nek. "Je bent de beste!" lachte ze. Het kwam allemaal dichterbij.. soms was dat wel beangstigend. Maar eigenlijk wou ze dat die zwangerschap zo snel mogelijk voorbij was. Ze werd misselijkheid iedere dag meer dan beu.

Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 20-12-2020 19:03

Geoff
Wonderbaarlijk genoeg is dit voor hem verzwegen gebleven door zijn kennissen. Ofwel durfde het niemand hem gewoon te zeggen. "Zooo jongen, wat heb jij vandaag allemaal gedaan" zei hij tegen de peuter terwijl hij even over zijn kruintje wreef. Zijn blik gleed vervolgens af richting de keuken in afwachting tot zijn biertje. Soms deed het hem wel eens deugd om weg van zijn verantwoordelijkheden te zijn en even tijd te spenderen met mensen die hem toch wel nauw aan het hart lagen.

Zat Gino in de club? Dacht het niet nee? :p

PollyLieftPalmyra
Site Admin
Berichten: 299
Lid geworden op: 08-04-2013 21:07

Re: Who's your friend

Bericht door PollyLieftPalmyra » 20-12-2020 19:28

Uka schreef:
20-12-2020 19:00
Sue
Vertederd keek ze naar de fopspeen. "Omg Jeffrey!" zei ze opgetogen. "Dat is zoooo schattig" ze nam de speen aan en bestudeerde die eens. Enthousiast sloeg ze haar arm rond zijn nek. "Je bent de beste!" lachte ze. Het kwam allemaal dichterbij.. soms was dat wel beangstigend. Maar eigenlijk wou ze dat die zwangerschap zo snel mogelijk voorbij was. Ze werd misselijkheid iedere dag meer dan beu.

Jeffrey
Hij gaf een kus in haar nek en legde zen hoofd tegen het hare aan "ik ga er alles aan doen om die kleine te geven wat hij of zij nodig heeft " zei hij zacht. Ergens was hij bang om zelf een slechte vader te worden. "Bestaat er geen workshop -hoe word ik papa- of een boek -papa zijn voor dummies?- vroeg hij lachend.
Ondertussen wreef hij liefdevol over haar buik. Een glimlach verscheen op zijn gezicht telkens wanneer hij de baby voelde bewegen.

horseg
Berichten: 1296
Lid geworden op: 08-04-2013 21:13

Re: Who's your friend

Bericht door horseg » 20-12-2020 20:31

Hahaha, ik help mijn medemens graag! Uhuu. Nu hoef jij geen uren te spenderen aan alles te lezen en ben je toch enigszins op de hoogte.

Neenee! Zeker niet dat Gino in de motorclub zat, Gino is een goede gast. De lieve van de twee broers, maar stiekem is Yas meer van de bad boyss

Maarre.. Met het schrijftalent viel het eigenlijk ook wel tegen hoor, in het verleden, het is allemaal zo slecht. En echt, zo vaak als ik mijn mannetjes hun hand door hun haren liet gaan. BESCHAMEND. Bijna bij ieder bericht schreef ik dat wel. Nu ga ik dat absoluut niet meer schrijven :'x

Maar ik geloof dat de inspiratie vanzelf terug gaat komen :)


Timo
“Volgens mij krijg jij juist frustraties van gamen. Aan het gevloek te horen tenminste.” merkte hij keidroog op, waarna hij naar Matthew toestapte en zijn armen van achteren om hem heen sloeg. “Alcohol is niet de oplossing voor een droge keel. Probeer eens wat water? Ik wil wel zo lief zijn en een glas water voor je gaan halen. Als ik daar iets terug voor krijg. Iets zoals een kus?”

Devano
Inmiddels was hij op de schoot van zijn vader gekropen, maar niet voordat hij een speelgoedmotor uit zijn speelgoedkist gehaald had. Hij reed met de motor door de lucht heen en maakte daar geluid bij. “Ik heb met de motor gespeeld!” beantwoordde hij de vraag van zijn vader. “Ik heb een nieuwe gekregen, kijk!” Vol trots toonde hij de speelgoedmotor die hij van Gino gekregen had. Zijn moeder kwam binnen en gaf hem een aai over de bol terwijl ze Geoff zijn bier gaf.

Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 21-12-2020 20:52

Sue
Ze lachte eventjes met zijn opmerking. "Oh pas maar op, ik heb al wat opzoekingswerk gedaan en ben heel veel boeken en workshops tegen gekomen.." grinnikte ze. "Maar, dat zullen we snel weten zodra ik je voorstel aan de kleine lieve Devano. Dan kan je er ofwel naar uitkijken om papa te worden, ofwel mij dumpen" zei ze grappend. "Het zal in ieder geval één van de twee zijn." Ze keek hem vertederd aan. "Maar ik ben overtuigd dat het wel het eerste zal zijn eens je hem ontmoet hebt"

Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 21-12-2020 20:58

Matthew
Hij kneep speels in Timo zijn onderarmen die hij om hem heen had geslagen. "Nice try" lachte hij. "Het gaat hem niet om de alcohol. Ik wordt gek tussen deze vier muren... en met de naderende examens.. (IK ZEG U DAT HET EXAMENPERIODE IS :lol: ) " hij speelde even overdramatisch. "Ik moet gewoon mijn gedachten verzetten!"

Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 21-12-2020 21:01

Geoff
Hij bestudeerde Devano's nieuwe speelgoedmotor en lachte even kort. "Wel Wel.. jij bent er vroeg bij" zei hij terwijl hij eventjes in de zij van de kleine jongen kietelde. "Ik wist niet dat mama dat ondersteunde" hij keek met een grijns richting Yasmin, ervan uitgaand dat zij dat gekocht had. Hij nam nadien het bier aan. "Sköl" voegde hij eraan toe en nam een slok.

PollyLieftPalmyra
Site Admin
Berichten: 299
Lid geworden op: 08-04-2013 21:07

Re: Who's your friend

Bericht door PollyLieftPalmyra » 21-12-2020 21:20

Uka schreef:
21-12-2020 20:52
Sue
Ze lachte eventjes met zijn opmerking. "Oh pas maar op, ik heb al wat opzoekingswerk gedaan en ben heel veel boeken en workshops tegen gekomen.." grinnikte ze. "Maar, dat zullen we snel weten zodra ik je voorstel aan de kleine lieve Devano. Dan kan je er ofwel naar uitkijken om papa te worden, ofwel mij dumpen" zei ze grappend. "Het zal in ieder geval één van de twee zijn." Ze keek hem vertederd aan. "Maar ik ben overtuigd dat het wel het eerste zal zijn eens je hem ontmoet hebt"
Jeffrey
Hij keek haar wat raar aan "Devano?" Vroeg hij met een opgetrokken wenkbrauw. Hij wist niet over wie ze het eigenlijk had.
"Je weet toch dat ik je nooit zou dumpen" voegde hij er welgemeend aan toe en drukte snel een kus op haar lippen.
"Wil je nu al eten?" Ondertussen ging hij naar het vuur en deed verder aan de spaghetti

Plaats reactie