Who's your friend

Dit is een test forum.
horseg
Berichten: 1296
Lid geworden op: 08-04-2013 21:13

Re: Who's your friend

Bericht door horseg » 15-12-2020 22:35

Uka schreef:
15-12-2020 22:29
PollyLieftPalmyra schreef:
15-12-2020 22:21
Uka schreef:
15-12-2020 22:16
Specifiëren nicky hahahaha
dees ga zowiezo nog voorvallen aangezien ik genen achtergrond meer heb bekan x'D

Sue
Ze grinnikte. "Juist ja, ik had je dat beloofd." Bedenkelijk keek ze hem aan. "Klaarblijkelijk ben ik dat een ietsjepietsje vergeten.. met al dat gedoe" zei ze terwijl ze naar haar buik wees. "Ik zal eens een afspraak moeten vastleggen" grinnikte ze. Ze keek toe hoe hij spullen begon klaar te nemen voor spaggetti. Ze ging op de stoel aan de keukentafel zitten en bladerde wat door haar gsm.
Jeffrey
Hij begreep het nog steeds niet zo goed en begon maar aan het eten. Hij keek even rond en keek Sue lichtjes gestressed aan "gaan we het hier eigenlijk redden met 3, is alles kind proef genoeg? Of verbouwen we beter even?" Hij even na "weet je vader er eigenlijk al wat van? Ik zou hem eigenlijk ook eens willen vragen wat hij net voor heeft met de garage. Waarom ik ze krijg..." hij zuchten even "we kunnen ook gewoon opzoek gaan naar een ander huisje hier, jou shop uitbreiden en de garage gebruiken als onderpand voor de lening"
Hahaha, da of Timo zit nog in mijne kop x'D looool ni gemakkelijk ze :p de draad patapoef terug oppikken :p

Sue
Ze lachtte even om zijn bezorgdheid. "Ow Jeff, als jij je gereedschap niet laat slingeren is het hier kindproef" grinnikte ze speels. Ze schrok even als hij over Jack begon. Ze had het wel verwacht.. uiteindelijk is alles ineens snel gegaan.. en lijkt het vanzelfsprekend dat hij verwacht dat haar vader het weet. Ze beet op haar lip en wiebelde wat op haar stoel. "Ik euh.. heb eerlijk gezegd niet de behoefte gehad om mijn vader uberhaupt te spreken.. dus neen. Hij weet nog van niets.." ze keek hem onschuldig aan. "Misschien wilde hij zich emotioneel bij je inkopen?" sprak ze nogal spottend over haar vader. "Hij heeft buiten Geoff en de club nu niet bepaald veel mensen meer achter hem staan.." zuchtte ze. Ze besefte wel dat het eens tijd werd om haar vader in te lichten, maar ze durfde niet zo goed alleen. Wat zou zijn reactie zijn?

Sue was nog kwaad op haar papa of niet? x'D (da was int begin van dees forum toch zo :p )

Timo is gewoon iemand die moeilijk uit je kop te krijgen valt. Zowel Sue als jij zijn nog onder de indruk van hem.
Jeffrey moet oppassen, Nicky

Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 15-12-2020 22:43

Geoff
Zodra de vraag kwam keek hij van zijn zoon even naar zijn motor. Zodra hij zijn blik terug hun richting uit wendde haalde hij zijn schouders op. "Waarom ook niet" grinnikte hij. "Nu ik hier toch opnieuw ben" Hij wachtte met binnengaan totdat hij haar kon volgen. Eens binnen keek hij nogmaals rond in de villa. Hij kon het niet laten. Al de rijkdom die haar familie had deed hem het gevoel hebben alsof hij onderdeed met zijn.. jammer genoeg nogal wat criminele en hedendaagse levensstijl. Hij heeft geprobeerd om er onderuit te geraken... maar gezien Jack nog in de gevangenis zit heeft hij het leiderschap even op zich moeten nemen en nja... hij kon zijn 'familie' niet in de steek laten. Hij hoopte alleen maar dat zijn zoon absoluut zijn richting niet uit ging dus hij stak alles goed weg als de kleine bij hem was. Yasmine was ook geen heilige.. maar toch de meest geschikte ouder, daar had hij zich al bij neergelegd. Hij glimlachte even ongemakkelijk als ze zijn ronddwalende blik betrapte. "Is ehh, de kust veilig?" grinnikte hij speels. Doelend op haar vader, Rachelle of Timo. Hoewel Timo eigenlijk niet zo een zorg was voor hem.

horseg
Berichten: 1296
Lid geworden op: 08-04-2013 21:13

Re: Who's your friend

Bericht door horseg » 15-12-2020 22:59

Tijd voor bed. Welterusten!

Yasmin
Met een geamuseerde blik keek ze Geoff aan. Het was haar niet ontgaan dat hij op zijn hoede was. Ze haalde in een nonchalant gebaar haar schouders op. “Misschien wel, misschien niet. Het zou zo maar eens kunnen dat er iemand in de kast verstopt zit om jou te grijpen.” Natuurlijk was dit onzin. Ze kon het echter niet laten enigszins sarcastisch te reageren op de vraag of de kust veilig was. Eigenlijk vond ze het maar absurd dat Geoff haar familie nog altijd als een bedreiging zag. Ze glimlachte geruststellend naar Devano, die verward naar zijn ouders keek. Ze moest op haar woorden letten wanneer hij bij hen was. “Als de kust niet veilig was geweest, had ik je niet binnen uitgenodigd. Waar heb je trek in? Een watertje? Of toch liever iets stoerders?” Plagend gaf ze de brede stoere man die bang was om hier te zijn een duwtje.

Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 15-12-2020 23:00

Matthew
Hij zat in de woonkamer van het grote gemeenschappelijke huis wat te gamen. Zijn hoofdtelefoon had hij op en hij was druk aan het dirigeren wat ze moesten doen tegen wat jongens die online meespeelden. Op het einde werd zijn karakter afgeschoten. Hij vloekte even luidkeels en beëindigde het spel door zijn kameraden te salueren. Hij liep naar het toestel en zette dit af. Nadien zette hij zijn handen in zijn zij en zuchte hij even doelloos. Wat kon hij nu maar eens gaan doen?

Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 15-12-2020 23:05

Geoff
Hij grinnikte op haar vraag of hij een watertje moest hebben en trok speels een walgend gezicht. "Water is voor de vissen nietwaar?" zei hij grinnikend richting Devano. "Het gebruikelijke graag" zei hij lachend, doelend op een biertje. Hij slofte achter haar mee naar de woonkamer en plofte in een willekeurige bank. "Oh, het zou altijd eens kunnen dat je een vriend verstopt hebt in de kast" zei hij grinnikend. Hij keek naar Devano en klopte even een paar keer op zijn schoot zodat de jongen bij hem zou komen, dan kon ze ongestoord naar de keuken achter iets te drinken gaan.

PollyLieftPalmyra
Site Admin
Berichten: 299
Lid geworden op: 08-04-2013 21:07

Re: Who's your friend

Bericht door PollyLieftPalmyra » 16-12-2020 07:25

Jeffrey

"Ik, spullen laten rond slingeren?" Vroeg hij lachend en verstopte snel een schroevendraaier in zen zak. "Zoiets doe ik nooit" hij hurkte bij der neer en legde zen hand op haar buik "mama is niet lief voor me" fluisterde hij tegen de baby "jij gaat dat wel zijn, toch?" Hij keek haar lachend aan. "Wil je graag dat ik mee ga naar je vader? Of vertel je het hem liever niet?" Hij kon het wel vinden met haar vader. Tenslotte wist hij hoe het was op zelf geen familie meer te hebben. Maar belangrijkste was wat Sue zelf wou.


Oooeeh, ik voel de vetes weer opkomen 😂

Uka
Berichten: 1418
Lid geworden op: 08-04-2013 21:10

Re: Who's your friend

Bericht door Uka » 17-12-2020 22:04

PollyLieftPalmyra schreef:
16-12-2020 07:25
Jeffrey

"Ik, spullen laten rond slingeren?" Vroeg hij lachend en verstopte snel een schroevendraaier in zen zak. "Zoiets doe ik nooit" hij hurkte bij der neer en legde zen hand op haar buik "mama is niet lief voor me" fluisterde hij tegen de baby "jij gaat dat wel zijn, toch?" Hij keek haar lachend aan. "Wil je graag dat ik mee ga naar je vader? Of vertel je het hem liever niet?" Hij kon het wel vinden met haar vader. Tenslotte wist hij hoe het was op zelf geen familie meer te hebben. Maar belangrijkste was wat Sue zelf wou.


Oooeeh, ik voel de vetes weer opkomen 😂
Sue
Ze staarde even vertwijfeld naar de tafel voor haar. Ze plaatste haar hand op die van hem. "het is misschien wel beter als we het hem vertellen.." zuchtte ze. "maar dan heb ik inderdaad graag dat je mee gaat" zei ze zielig. "laat ons hopen dat die kleine op mij trekt" voegde ze er met een luchtig lachje aan toe.

PollyLieftPalmyra
Site Admin
Berichten: 299
Lid geworden op: 08-04-2013 21:07

Re: Who's your friend

Bericht door PollyLieftPalmyra » 18-12-2020 11:22

Uka schreef:
17-12-2020 22:04
PollyLieftPalmyra schreef:
16-12-2020 07:25
Jeffrey

"Ik, spullen laten rond slingeren?" Vroeg hij lachend en verstopte snel een schroevendraaier in zen zak. "Zoiets doe ik nooit" hij hurkte bij der neer en legde zen hand op haar buik "mama is niet lief voor me" fluisterde hij tegen de baby "jij gaat dat wel zijn, toch?" Hij keek haar lachend aan. "Wil je graag dat ik mee ga naar je vader? Of vertel je het hem liever niet?" Hij kon het wel vinden met haar vader. Tenslotte wist hij hoe het was op zelf geen familie meer te hebben. Maar belangrijkste was wat Sue zelf wou.


Oooeeh, ik voel de vetes weer opkomen 😂
Sue
Ze staarde even vertwijfeld naar de tafel voor haar. Ze plaatste haar hand op die van hem. "het is misschien wel beter als we het hem vertellen.." zuchtte ze. "maar dan heb ik inderdaad graag dat je mee gaat" zei ze zielig. "laat ons hopen dat die kleine op mij trekt" voegde ze er met een luchtig lachje aan toe.
Jeffrey
Hij lachte even "dat hoop ik voor het goed van die kleine ook" hij zocht even zen zakken af "ik heb nog wat" zei hij zacht en haalde een fopspeen uit zen zakken met "I love mommy"

horseg
Berichten: 1296
Lid geworden op: 08-04-2013 21:13

Re: Who's your friend

Bericht door horseg » 19-12-2020 15:21

Ik heb alles gelezen! En wat een klus was dat, sjongejonge.. Sommige stukken.. Zoveel drama, haha.

Maar goed, mijn niet zo korte samenvatting:

Geoff heeft een jongere halfbroer genaamd Gino. Ze hebben dezelfde vader. Gino is verwekt in Spanje, waar zijn moeder woonde. Hun vader was president van de motorclub, maar overleed door een verdacht motorongeluk en toen werd Jack de president. Geoff was toen een jaar of twaalf en kwam bij Jack en Vanessa te wonen. Erg naar zijn zin had hij het daar niet.. Maar Sue en Geoff hebben dus ook een soort broer/zus-band.
Yasmin en Gino zijn tot ongenoegen van Geoff een stel. Zulk groot ongenoegen dat hij Sue een tijd naar Yasmin stuurde om Devano op te halen als hij hun zoon weer had. Hij had Devano de weekenden en Yasmin had hem doordeweeks. Devano is dol op Sue geworden hierdoor. Yasmin en Gino hadden wel kort een break, maar ze hebben het inmiddels wel weer bijgelegd.. Ik denk niet dat Geoff daar al van op de hoogte is.
Op dit moment is Devano drie jaar en gaat hij naar de peuterspeelzaal (de onthaalmoeder ???).

Sue en Timo hadden eens gekust, nog voordat we dit forum opstartten, en daardoor kregen ze ruzie met Jeffrey en Matthew.. Jeffrey had het Sue echter snel vergeven, tot ongenoegen van Timo, duhh, terwijl Matthew een hele lange tijd geen relatie meer met Timo wilde ondanks aanwezige gevoelens. Nu net heeft Matthew Timo eindelijk nog een kans gegeven, maar ze doen het heel rustig aan. Wat maar goed is, want Timo heeft nog een ander in zijn hoofd zitten..
Namelijk Vanessa, Sue haar lieftallige moeder die niet zo een geweldige moeder was. Hij had dus een affaire met haar. Ook al is zij nog officieel getrouwd met Jack, bang dat een scheiding haar enkel geld zou kosten, en heeft een relatie met een zakenman genaamd Dirk. Ze hebben het meermaals met elkaar gedaan, maar Timo heeft er een punt achter gezet omdat Matt hem een laatste kans schonk.. Alleen tja, Timo zou Timo niet zijn als hij weer eens iemand niet uit zijn hoofd kreeg. Dus hij heeft Vanessa alweer een paar keer een bezoekje gebracht, maar van seks is tot nu toe nog geen sprake geweest. Maar hoelang hij nog trouw blijft, is de vraag. Niet zo lang vrees ik.
Bij een van deze bezoekjes liep hij Sue en Jeffrey tegen het lijf. Sue en Jeffrey kwamen Vanessa vertellen dat ze een kindje verwachten en dat Vanessa vooral geen rol hoeft te verwachten in het leven van hun baby. Het was lekker awkward, maar Timo weet hierdoor ook van de zwangerschap. Sue en Jeffrey hebben geen idee van wat er zich daadwerkelijk afspeelt tussen Vanessa. Geoff weet het als enige daarentegen wel, hoe is een grote vraag, nobody knows. Maar hij houdt dit graag achter de hand als chantagemiddel.
Sue en Timo hebben elkaar weer eens uit hun leven geband, maar wanneer ze elkaar op straat tegen komen kunnen ze het nooit laten om een gesprek te beginnen. Een vijandig gesprek welteverstaan.

Geoff heeft nu de leiding over de motorclub en houdt de gevaarlijke mannen in toom, waaronder Opie die destijds in opdracht van Jack Timo had proberen te vermoorden door hem neer te schieten. Dat deed hij echter alleen omdat Jack zijn familie bedreigde. Timo hoeft zich op dit moment niet direct zorgen te maken om een tweede moordpoging op hem.
Echter is Geoff er niet zo blij mee dat Jeffrey de garage nu gekregen heeft, want op die plek sloeg de club een aantal illegale zaken op. Nu moeten ze dus op zoek naar een nieuwe plek voor die zaakjes. Geoff veracht Jack voor deze actie. Waarom Jack dit doet is niemand duidelijk.

Daarbij had Evelien nog wel een aantal extra bijrolletjes.. Ryan, Myrthe, Genaro, Bonnie aka Baby. Allemaal liefdesinteresses van Timo, al heeft er bij niemand meer dan een kusje van afgekund.
Baby is toch wel de belangrijkste. Ze is een chick van de motorclub, heeft seks met de clubleden in ruil voor een veilig gevoel en weet ik veel wat nog meer. Daarbij had ze ooit seks met een rijke zakenman, welke vervolgens beroofd werd en haar hiervan beschuldigde. De zakenman bedreigde haar en haar zusje die er helemaal niets mee te maken had. Als Baby hem geen 25.000 euro terugbetaalde, dan deed hij haar of haar zusje wat aan. Aangezien zij of de motorclub dat geld niet had, klopte ze bij Timo aan en Timo heeft haar uiteindelijk geholpen met dat geld. Hierdoor heeft hij punten gescoord bij Baby, Geoff en de rest van de club.


Ik denk dat ik de belangrijkste punten zo wel heb.. Hopelijk heeft iemand hier iets aan, haha.

horseg
Berichten: 1296
Lid geworden op: 08-04-2013 21:13

Re: Who's your friend

Bericht door horseg » 19-12-2020 15:39

Uka schreef:
15-12-2020 23:00
Matthew
Hij zat in de woonkamer van het grote gemeenschappelijke huis wat te gamen. Zijn hoofdtelefoon had hij op en hij was druk aan het dirigeren wat ze moesten doen tegen wat jongens die online meespeelden. Op het einde werd zijn karakter afgeschoten. Hij vloekte even luidkeels en beëindigde het spel door zijn kameraden te salueren. Hij liep naar het toestel en zette dit af. Nadien zette hij zijn handen in zijn zij en zuchte hij even doelloos. Wat kon hij nu maar eens gaan doen?
Timo
Zijn goede voornemens hield hij tot nu toe vol. Hij had zonet een rondje hardgelopen. Daarbij had hij opnieuw een lidmaatschap op de sportschool genomen. Zijn soort van vriend Matthew, officieel hadden ze er nog geen label op geplakt, had een positieve invloed op hem. Met een geamuseerde grijns rond zijn lippen hing hij in de deuropening van de woonkamer van de gemeenschappelijke villa waar hij nog altijd vertoefde. “Matt, bro, niet zo vloeken.” zei hij om zijn aanwezigheid kenbaar te maken. “Dat is niets voor jou, net zoals dat gamen niets voor jou is. Waarom houd jij het niet gewoon op je piano en laat je het gamen over aan de echte man?”

Plaats reactie